اسامی سازندگان بزرگ تهران

اسامی سازندگان بزرگ تهران

اسامی سازندگان بزرگ تهران

اسامی سلزندگان بزرگ تهران عنوان این مقاله کامل و جامع است.اگر شما هم در صنعت ساختمان فعالیت میکنید و دوست دارید با سازندگان بزرک و به نام تهران آشنا شوید و با آن ها ارتباط برقرار کنید با شماریتو همراه باشید.

با سازندگان معروف و معتبر تهران آشنا بشوید

همیشه دوست داریم با آدم‌های موفق و کسانی که درزمینهٔ شغلی خود موفق‌تر بودند آشنا بشویم ما در ادامه این مطلب قصد معرفی موفق‌ترین‌ها در صنعت ساختمان‌سازی راداریم. این سازندگان معتبر که قصد معرفی آن‌ها راداریم دارای رزومه کاری قوی از گذشته تا به امروز هستند.

همواره بانک اطلاعات صنعت ساختمان شماریتو به شما پیشنهاد می کند که از دو خدمت متفاوت و خاص ما از جمله شماره سازندگان ساختمان تهران و پروژه های در حال ساخت تهران استفاده کنید تا رونقی دوباره به کسب و کار خود ببخشید و با نوع جدیدی از بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان آشنا شوید

اسامی سازندگان معتبر منطقه یک تهران:

زمانی که صحبت از منطقه یک تهران می‌شود در ذهن همه ما سازه‌های سوپر لوکس و مدرن با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی نقش می‌بندد البته با بهترین متریال روز اروپا این سازه‌ها و یا همان ساختمان‌ها به گران‌قیمت‌ترین آپارتمان‌ها در ایران تبدیل می‌شود و یا حتی نمونه‌های قیمتی آن با خیلی از شهرهای گران دنیا برابری کند.

منطقه یک تهران جز اصلی‌ترین و اعیان‌نشین‌ترین مناطق تهران است از محله‌های آن‌هم می‌توان به ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، باغ فردوس، تجریش، دارآباد، درکه، دربند، زعفرانیه، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کامرانیه، محمودیه، ولنجک و نیاوران اشاره کرد.

در این منطقه می‌توان به تعداد خیلی زیاد پروژه‌های خیلی لوکس، آسمان‌خراش‌های گران‌قیمت و عمارات استثنایی را مشاهده کرد.

معماران برتر منطقه یک تهران:

از معماران برتر که می‌توان اسمی از آن‌ها برد و جز بهترین‌های ایران هستند می‌توان به آقایان فرزاد دلیری، غلام پور، علی موسی پناه، دکتر مهدی خرمی روز، نیک‌بخت و علی دوستی، مهندس کنعان پاسبانی نام برد.

شرکت‌های ساختمانی معتبر در منطقه یک تهران:

شرکت ساختمانی سالوک که صاحب‌امتیاز آن آقایان محسن نجاتی یزدی نژاد و محمد نجاتی یزدی نژاد هستند و از پروژه‌های موفق این شرکت می‌توان به سالوک کاشانک، سالوک سیمین، سالوک فرشته، برج مسکونی نارنجستان، سالوک دزاشیب و سالوک 4،5،6 اشاره کرد.

شرکت ساختمانی باران با تاریخ تأسیس 1374 و مدیریت آن جناب آقای سید مرتضی حاجی میرزا است و ساختمان‌های لوکس این برند با باران نام‌گذاری شده است.

گروه ساختمانی رحیم تبار که تاریخ تأسیس آن برمی‌گردد به سال 1374 که صاحب‌امتیاز آن‌هم جناب مهندس کامبیز رحیم تبار است و از پروژه‌های موفق آن می‌توان به ساختمان آوارزیدنس اشاره کرد.

گروه مهندسین مطلق ابنیه که در سال 1364 تأسیس‌شده است که توسط برادران رحیم‌پور مدیریت می‌شود و از پروژه‌های موفق این برند می‌توان به ساختمان خاقانی، ساختمان سوداچی، ساختمان مهناز، ساختمان آلبا، ساختمان مهیار، ساختمان بیژن و… اشاره کرد.

سازندگان برتر و معروف منطقه یک تهران:

از سازندگان برتر و معروف این منطقه به آقایان: دکتر کاووسی، مهندس حیدر عبطان، مهندس سیدانی، مهندس شکیبا، مهندس صحیح النسب، محمد شمس زاده، دکتر مهدی خرمی روز، مهندس نجم‌آبادی، مهندس برگ‌ریزان، مهندس دلاویز، مهندس رفتاری، مهندس کاتوزیان و مهندس محمد بني اسدي، مهندس امیر توکلیان، احمد کاردان پور، نام برد.

فراموش نکنید سازندگان بنام و معتبر این منطقه کم نیستند و باکمی تحقیق و یا استفاده از بانک‌های اطلاعات صنعت ساختمان به‌راحتی به شماره همه سازندگان ساختمان دسترسی پیدا کنید.

اسامی سازندگان معتبر منطقه یک تهران

اسامی سازندگان معتبر منطقه دو تهران:

منطقه دو تهران که از محله‌های لوکس نشین آن می‌توان به سعادت‌آباد و شهرک غرب اشاره کرد؛ که جز محله‌های مرفه نشین تهران است. در این منطقه نیز شاهد برج‌ها و ساختمان‌های لوکس و پاساژهای تجاری رنگارنگ هستیم.

درگذشته‌ها محله سعادت‌آباد به سادات‌آباد معروف بود چراکه اکثر بومیان آن منطقه سید بودند گرچه سعادت‌آباد جز محله‌های قدیمی تهران نیست ولی در حال حاضر با پیشرفت‌های فراوانی روبه‌رو شده است.

با ما همراه باشید تا اسامی سازندگان بزرگ تهران در منطقه 2 را نام ببریم

معماران برتر منطقه دو تهران:

از معماران برتر منطقه 2 تهران نیز: امیر پدرام ذوالقدری-آرش سلطانی، عبدالرضا بارفروش، الى حسین محمودی – مانوش سرور و… می‌توان نام برد.

شرکت‌های ساختمانی معتبر در منطقه دو تهران:

شرکت ساختمانی آسا که در تاریخ 1379 تأسیس‌شده است که صاحب‌امتیاز آن جناب مهندس داود رحیمی است که ساختمان‌های خود را بانام آسا نام‌گذاری کرده‌اند.

گروه مهندسی نوروزیان در سال 1370 آغاز به کارکرد. صاحب‌امتیاز آن‌هم شخص مهندس احمد نوروزیان است. از پروژه‌های موفق این گروه نیز می‌توان به مجتمع مسکونی نیکان کاج، پاسارگاد، نیکان دشت بهشت، برج باغ نیکان و چند پروژه نیز در منطقه 1 اشاره کرد.

شرکت ساختمانی نکسا که تاریخ تأسیس آن حدود 10 سال می‌گذرد با پروژه‌های موفق خود در سعادت‌آباد معروف است امتیاز این شرکت به نام جناب مهندس داود دوست محمدی است. شرکت نکسا علاوه بر منطقه سعادت‌آباد در منطقه یک و سه هم فعالیت‌های بسیاری داشته است.

گروه پارسا سازه نیز از در سعادت‌آباد رزومه موفقی دارد و صاحب‌امتیاز آن‌هم مهندس علی‌رضا بنی‌صدر است.

از دیگر شرکت‌های ساختمانی و سازندگان معتبر در این منطقه می‌توان به شرکت ساختمانی زمان و آقایان مهندس علی زمان نام برد می‌توان گفت یکی از موفق‌ترین سازندگان سعادت‌آباد هستند

سازندگان برتر و معروف منطقه دو تهران:

از سازندگان برتر و معروف این منطقه به آقایان: مهدی مستاجران، داریوش نوربخش، مهندس امان‌اللهی، اشاره کرد.نام برد.

فراموش نکنید سازندگان بنام و معتبر این منطقه کم نیستند و باکمی تحقیق و یا استفاده از بانک‌های اطلاعات صنعت ساختمان به‌راحتی به شماره همه سازندگان ساختمان دسترسی پیدا کنید.

اسامی سازندگان معتبر منطقه سه تهران:

منطقه 3 تهران با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد به یکی از منطقه‌های پرطرفدار و استثنایی تهران تبدیل‌شده است علاوه بر این منطقه 3 به دلیل فضای سبز انبوه و برابری با استانداردهای جهانی شهرت دارد.

منطقه 3 با داشتن محله‌هایی مانند میرداماد، ونک، ظفر، قلهک، جردن، پاسداران و دروس ازجمله خیابان‌های گران پایتخت ایران محسوب می‌شوند.

سازندگان برتر و معروف منطقه سه تهران:

منطقه 3 هم سازندگان بنام و معتبر زیادی دارد و در این رابطه می‌توان به آقایان: دکتر احمدرضا شبانی، مهندس گلاب، مهندس علی ایلخانی – مهندس رضا ایلخانی، کهرام قمصری – اشکان قمصری، حسن خانی مهندس محمدرضا اطهاری، خواجه پور، مهندس اعظمی، مهندس ظفر قندی و… نام برد.

فراموش نکنید سازندگان بنام و معتبر این منطقه کم نیستند و باکمی تحقیق و یا استفاده از بانک‌های اطلاعات صنعت ساختمان به‌راحتی به شماره همه سازندگان ساختمان دسترسی پیدا کنید.

اسامی سازندگان معتبر منطقه سه تهران

اسامی سازندگان معتبر منطقه چهار تهران:

همان‌طور که می‌دانید منطقه چهار تهران هم دارای سازندگان بنام و معتبری است و در این منطقه حجم ساخت‌وساز و سوددهی هم بسیار بالاست

سازندگان برتر و معروف منطقه چهار تهران:

از سازندگان به نام و معتبر منطقه چهار هم می‌توان مهندس انوری، نریمانی, ضیایی، حکیمی و بابایی و… نام برد

اسامی سازندگان معتبر منطقه چهار تهران

اسامی سازندگان معتبر منطقه پنج تهران:

یکی از مناطق که در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی درزمینهٔ ساخت‌وساز و مسکن‌سازی داشته منطقه پنج تهران است

سازندگان برتر و معروف منطقه پنج تهران:

در این منطقه پروژه‌های برج‌سازی و انبوه‌سازی توسط شرکت‌های عمرانی همچون پاسارگاد، تعاونی مسکن انجام می‌شوند.

از سازندگان بنام و معتبر منطقه پنج هم می‌توان از آقایان: حاج رحیم قربانی، بهمن اسدی، پور چیره نیا، رزاقی، محبی و… نام برد.

اسامی سازندگان معتبر منطقه پنج تهران

اسامی سازندگان بزرگ تهران در مناطق دیگر

گرچه در همه مناطق تهران سازندگانی که معتبر باشند و دارای اسم‌ورسم وجود دارد ولی قصد ما در این مقاله آشنایی هرچه بیشتر شما با سازندگان خیلی معروف تهران بود.

از اسامی سازندگان بزرگ تهران که بگذریم همچنان به شما پیشنهاد می‌کنم از بانک اطلاعات صنعت ساختمان ما که شامل شماره تلفن سازندگان تهران به‌صورت کلی و منطقه‌ای است استفاده کنید و با سازندگان ارتباط برقرار کنید و با سود ساخت‌وساز شریک باشید.

نوشته قبلی

لیست قیمت اجناس سوپرمارکت

نوشته بعدی

لیست لوازم آرایشی و بهداشتی برای مغازه

11 دیدگاه در “اسامی سازندگان بزرگ تهران

  1. با عرض سلام و وقت بخیر .
    توضیحات تون واقعا عالی بود ممنون بابت اطلاعات خوبی ک در اختیار میگزارید .
    ماهم از تولید کنندگان داکت اسپیلت هستیم.
    با تشکر.

  2. عالی موفق باشید صتایع سنگ فراهانی اماده همکاری با عزیزان سازنده

  3. عالی وخسته نباشید تولید کننده شیشه های سکوریت در اراک زرین شیشه

  4. با سلام
    ببخشید لیست قیمت سازندگان تهران و ‌کرج‌تون چقدره ؟
    بنده بازاریاب بتن هستم

      • سلام ما تو خونه دکترکاووسی کاررنگشو انجام دادیم اگه کاررنگ داشتیدمادرخدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید